Wizerunek przedsiębiorstwa tworzy się również przez graficzne składniki identyfikacji. Jest to pojęcie dużo szersze niż samo logo, chociaż ono jest głównym elementem identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. System graficznej identyfikacji powinien być dobrze pomyślany. Przede wszystkim powinien oddawać charakter produktów jakie przedsiębiorstwo oferuje – czy to towarów czy usług.
Do wizualnych elementów identyfikacji zaliczamy: logo, kolorystykę, elementy grafiki. Mogą, aczkolwiek nie muszą, być to kształty produktów, opakowań a nawet charakterystyczne właściwości architektury.
Elementy graficznej identyfikacji można zobaczyć internetowych witrynach firmowych, drukach firmowych, prospektach, katalogach, wizytówkach, odzieży roboczej (na przykład https://www.nuka.pl/czapki-robocze).
Zmysł wzorku odbiera najobfitszą ilość informacji. Dlatego graficzne elementy identyfikacji są tak bardzo ważne. System wizualnej identyfikacji firmy współtworzy – wraz produktami czy sposobem funkcjonowania – charakter przedsiębiorstwa.
W odpowiedzi na “Graficzne elementy identyfikacji firmy”
https://skupautzagotowke.net/skup-aut/proszowice/