Marketing i komunikacja miejska

Komunikacja miejsca taka jak autobusy jest jedną z typowych rzeczy, które kojarzą nam się z centrum miasta. Nie małe grono z pośród nas z niej korzysta lub korzystało w przeszłości. Jest znana i dobrze dostrzegalna więc nie jest czymś dziwnym, że ludzie decydują się na ten wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci ogromnych naklejek na pojeździe.

Tramwaje (tramwaje reklamy) stały się już standardem jeżeli chodzi o miejski widok. Łatwo je dostrzegamy w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów muszą zawsze zachować przy nich szczególną ostrożność w przypadku przecinania się torów w drogą dla wszystkich innych pojazdów. Fakt, że są widoczne przez prawie, że każdego, a zazwyczaj kursują w bardziej zamieszkanych częściach miasta, co powoduje, że chętnie mogą być wybierane jako sposób na reklamę.

Marketing, który używa transport publiczny jako sposób na reklamę to nie jest nic nowego. Z reguły ma to formę naklejania ogromnych naklejek zawierających reklamę na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Zobaczenie takiego pojazdu nie będzie czymś odosobnionym przy normalnym wyjściu na miasto ponieważ ludzie realnie wybierają taką formę reklamy.

Reklamy naklejana na tyły autobusów (tzw. reklamy busback), są dość powszechną metodą reklamowania się w sposób, który daje faktyczne szanse na to, iż zostanie to zauważone. Większość autobusów nie z rzadka przemierza chociaż na jakiś czas ruchliwe tereny miasta, co daje właśnie szansę, iż spora ilość potencjalnych odbiorców jadących do pracy nas dostrzeże.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.